Esas ilaç

Zehr-i şekerin beşinci küründe esas ilaçla tanıştım.Bu kürde ilk dört kürde aldığım iki ilacın yerine yeni ve tek bir ilaç aldım.Sadece bir ilaç olduğu için yan etkisinin daha az olacağını sanmıştım ama öyle değilmiş en zor geçirdiğim ve etkisi en uzun süren kür oldu..Bir çok yeni  ağrı ile tanıştım sayesinde,bazılarında acı kotamı bile aştım..Ve ilacın damarlarımda dolaşmasıyla birlikte ağzıma yayılan plastikimsi tat..Hafifledi ama ağzım hala eski tadına dönmedi.Önceki kürlerde ortalama beş gün sonra ağzımın tadı normale döner ve bir sonraki küre kadar her şeyin tadına varırdım.Şimdi her şeyde tuhaf bir lezzet eksikliği mevcut.Belki bu böyle son üç kür boyunca devam eder.Olsun du, geçer di, biter di...Hepsi di'li geçmiş zamanda yerini alır dı..Tıpkı geçen hafta gibi mesela şimdiden di'li geçmiş zamanın tozlu raflarında yerini aldı..Geçen hafta ağrılı halsiz yatarken bu hafta her fırsatta soluğu dışarıda alıyorum o kadar yatmaktan içimde öyle çok enerji birikmiş ki gün boyu yerinde duramıyorum aşağıdaki fotoğrafta bu günden :)



Yorumlar