Bu günlük paydos

Her zaman ve her koşulda mis gibiyim...Bunun için sihirli güçlerim olduğunu bile düşünüyorum bazen.Bazen de öyle olmuyor bir yerlerimde derin acı var hissediyorum olması gerektiği gibi belki..Şimdiye kadar kırık dökük kalp acılarım olmuştur ama bu ara iş kalple bitmiyor..Vücudumdaki enkaza baktıkça gözlerim acıyor,ameliyattan çıktığım ilk andan beri benim diye sahiplendiğim ama hissedemediğim iki mememde ayrı ayrı acıyor,yaklaşık iki yıl sonra hissedebileceğimi düşündükçe aklım acıyor,lenfödemi riski olan sol kolum acıyor,ona nasıl davranacağımı hala çözemedikçe reflekslerim acıyor,sonra kanserim bile acıyor,hala tam olarak yüzleşemediğim gerçek yüzünü kemoterapiden sonra göreceğim kanserim..Bu kadar acı karşısında yine de mis gibi oluyorum ama bazen dur diyorum bugünlük olma bırak acısın diyorum ne varsa olması gerektiği gibi..Yarın yine mis gibi olurum.


Yorumlar