Pembe Ekim

"Pembe Ekim" meme kanseri farkındalık ayı.."Erken teşhis hayat kurtarır" diye başlıyor "Angelia Jolie memesine sahip olursun" diye bitiyor...Üstelik bunun yaşı da yok hatta son yıllarda meme CA yaşı oldukça düşmüş durumda bu yüzden sloganımız #checkyourself  unutmayın!Olur da başınıza geldi panik yapmayın derin bir nefes alın ve oradan hızla uzaklaşın..Ben direkt sonuca odaklandım mesela o yüzden tedavileri ve yan etkilerini koşarak atlatıyorum.Endişesiz çok daha kolay oluyor inanın kendinizi güvendiğiniz bir kaç doktora emanet edin sonra keyfinize bakın..Zaman zaman hiç bir doktorunuzu görmek istemesenizde genel olarak süper kahraman olduklarını düşünüyorsunuz yani ben öyle düşünüyorum..Sonra çevrenizde sizi gerçekten sevenlere de sıkı sarılın bu da baya kolaylaştırıyor işi zaten siz sarılmasanız da onlar sarılıyor merak etmeyin:)Ne olursa olsun teyzegiller korosundan uzak durun "ah canım bak moral önemli moral ile başlayıp kaderde var çekeceğiz" ile biten cümleleri bir de bilmedikleri hikaye bilmedikleri tedavi yöntemi yok hatta bazen doktordan bile iyi biliyorlar :)Ben teyzegil savar kullanıyorum  mesela bu benim hikayem diyorum diğerlerine benzemez ben kendim yaşarım sizi ilgilendirmez diyorum zaten çoğu kez hastanın ben olduğumu duyunca şaşırıp uzaklaşıyorlar :)Bir de çok şey yapmayın yani hayatınızda sadece o varmış gibi davranmayın fazla yerleşmesin geçici oldunu hatırlatın her defasında..Ben çoğu kez unutuyorum bile zehr-i şeker günleri ve etkileri olmasa hiç anlamayacağım..Tabii etkisi geçene kadar bir müddet midenizde kelebeklerin uçması gereken yerde zehir baloncukları uçuyor ama geçiyor..Her neyse ne olursa olsun kendinize güvenin ve iyi günlere inanın sonra her şey mümkün:) 


Yorumlar