Ölmek yasak

"ölüm kadar çabuksa eğer yaşamak 
hiç doğmamayı isterdim ama 
bir kere doğmuşum ölmek yasak.."Attila İlhan'ın ölümü yasaklayan sevgili dizeleri...Bu gün meme CA olduğumu öğrendikten bu yana ilk kez ölüm geldi aklıma.O da her parlak fikir gibi tuvalette geldi tabii :) Garip şey doğrusu önceki kanserimde tiroidde pek çok kez düşünüyordum ölümü,kendimi yakın hissediyordum.Sonra anladım ki kanser demek ölüm gibi bir şey ama kimsenin ölmediği bir şey demekmiş.Yani ölümcül türleride var tabii ama onlarda bile bazen müthiş mucizeler oluyor.İşin aslı Allah'ın dediği oluyor hep..Mesela bazen düşünüyorum o kadar ameliyata o kadar tedaviye diren sonra kafana düşen bir saksı yüzünden öl.Ölüm nedenin o saksıdaki çiçek olsun..Ölüm çiçeği.Garip ama dediğim gibi bu pek üzerine düşünülen bir konu değil sadece bazen herkes gibi benim de aklıma geliyor işte..Onkolojik tedavi görüyor olmamla bir ilgisi yok..Hem zaten Allah'ın yazdığı güne kadar ölmek yasak..

Not:Aşağıdaki kelli felli fotoğrafımda son halim iyice alıştım bu saçsızlığa bıraksam sokağa bile böyle peruksuz çıkacağım ama henüz bırakamadım..Ben kendimi bırakana kadar bu fotoğrafta burada dursun.Öptüm :)


Yorumlar