Hasta kim..?

"Gönlü geniş insanları seviyorum. 
Vefakar insanları, 
Kusur kapatanları, 
Kendi gibi davrananları," demiş Haruki Marukami kendisini çok yakından tanımam ama bir kitabını okumuştum hikayesi oldukça sürükleyiciydi..Bu sözcükleri ise kendim gibiydi yani ben sevdiğim insanları sıralarsam bir iki ilave ile özet olarak bu özelliklerde olurdu..Dün hastanede de tıpkı bu özelliklerde bir kadınla tanıştım adını sormadım o da benim sormadı ama önemi yok ortak özelliklerimiz çoktu.En belirgini aynı doktorun hastalarıydık Prof.Dr.Fatih Aydoğan o henüz ameliyat olmamıştı ama benim gibi Fatih Hocadan başkasına ameliyat olmayı düşünemiyordu.Bir doktorun hastaları üzerinde böyle bir güven yaratması kolay bir şey değil ve bu bulununca kaybedilmesi mümkün de değil..Dün yine aynı hastadan Fatih Hocamın açığa alındığını öğrendim.15 Temmuz Darbe girişimine kalkışan Fetö cemaati ile ilgisi olabileceğinden dolayı..Bu üzerine uzun uzun araştırılıp düşünülmesi gereken bir konu ama önemi yok benim için önemli olan Fatih Hoca gibi bir doktorun görevini yapamadığı her günün hastaları için büyük bir şanssızlık olduğu..Bu konuda sadece kendimi düşünmüyorum ben yine şanslı grupta sayılırım ameliyatımı en iyi şekilde olabilmiştim tedavim devam ediyor kontrollerim için dünyanın öbür ucunda da olsa fikirlerini alabirim ama ya diğer hastalar mesela dünkü kadın..Çok zor bir durum bunun bir an önce düzelmesi için dua ediyorum umarım her şey bir an önce yoluna girer..Dün bir şey daha oldu yeni bir hastayla da tanıştım ve kendimi bir anda ona psikolojik destek verirken buldum.Hayır öyle teyzegiller grubu gibi değil sadece enerjimin bir kısmını ona da yansıtabildiğimi düşünüyorum..Ayrıca zehr-i şekerin o kadar kötü bir şey olmadığını ve ne kadar iyi yaklaşırsa yan etkilerinin o kadar az olabileceğini de ekledim.Sonra fark ettim ki hastane ortamında ister istemez bir sürü hikayeye tanık oluyorsun bir çoğu da hala benim hasta olduğuma inanamıyor bu güzel bir şey ve doğru yolda olduğumu gösteriyor :)


Yorumlar