Vedaların Büyüğü Saçlarıma

Zehr-i şeker sonunda saçlarımda etkisini gösterdi..Bu sabah "Her yerde saç var,her yerde saç var,benim bu saçlar,benim bu saçlar.."diyerek güne başladım.Eğer bir günde bu kadar olacaksa birkaç gün daha idare eder diye düşünüyordum ama azalmadı çoğaldı kestirme zamanım gelmişti ve bugün üç numaraya vurdurdum.Bu duruma hazırlıklıydım bekliyordum ama yine de büyük bir ağlama merasimi ile veda ettim saçlarıma..Haslığımı öğrendiğimden beri bu üçüncü ağlamamdı ve en şiddetlisi..İlki ameliyatımdan bir hafta önce memelerime vedalaşma törenimde oldu ikincisi ameliyatımın ertesi günü kollarımı kaldıramadığım için tuvalete tek gidemediğim için ağlamıştım sonra bugün işte..Benim gibi bir sulu göze bu kadarı az bile..Karşınızda çizgi film izlerken bile ağlayan bir kadın var 😎Her neyse ağlamak güzeldir hep..Güç verir bazen bugünkü gibi...




Yorumlar