Maskesiz Direnilemezdi

Zehr-i şekerin son süprizi de maske oldu..Kan değerlerimde adını çok aklımda tutamadığım bir değerim çok düştüğü için enfeksiyon kapma oranım yüksekmiş.Bu yüzden bu haftaki zehr-i şeker kürüm haftaya ertelendi bu sürede de  sevgili doktorum bana maske takmam gerektiği müjdesini verdi.Ben maskeyi sadece Gezi olaylarında takmıştım...Diren diren..Bunun da aslında bir direniş olduğunu ve maskenin direnirken önemli bir aksesuar olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum.Anladıkça alışıyorum..Her  fikre,her zorluğa..İçimdeki enerji böyle güçlü oldukça hepsinin kolay kolay geçeceğine inanıyorum.Bu enerjiyi maksimumda tutmama yardımcı olan aileme,dostlarıma,farkında olmadan ne çok iyi insan biriktirmişim ben dediğim tüm kalbi güzel arkadaşlarıma,iyi doktor olmanın yanı sıra iyi bir kalbe sahip olmanın da en güzel örneğini gösteren doktorlarıma,başka başka iyiliklere ve güzelliklere teşekkür ederim tüm kalbimle..(İçimden geldi bu büyük teşekkür ☺️)


Yorumlar