Manidar Bayram

"Umut gelsin bütün gümbürtüsüyle.."
Tabiiki bir Turgut Uyar alıntısı en sevdiğim ve bugün bayram en neşelisi..Bayramlar benim için hep bir umut,hep bir mutluluk vesilesi olmuştur birde eski sevgililere atılan manidar bayram mesajı vesilesi ☺️Bu bayram diğerinden farklı olur diye düşünmüştüm bir vakit malum kemoterapi aldım pardon zehr-i şeker..Bugün 6. günümdü henüz saçlarım dökülmedi ama yakındır dökülür şimdilik ruhen ve bedenen de çok sarstığını söyleyemem ilk 3 gün mide bulantısı ve biraz halsizlik oldu o kadar midemi üşütmüş gibi bir şeydi şimdi her şey normal.Sadece ağız tadım o hala yerine gelmedi belki gelir belki tedavi bitene kadar gelmez.Olsun o da şimdilik eksik kalsın ben tamım ya..Her şeye böyle pozitif bakıyor olmam hastalığımı inkar ediyorum anlamına da gelmiyor tabiiki.O var farkındayım ama vücudum onunla savaşırken bende vücuduma yardımcı olmalıyım.Haslığımı ilk öğrendiğim andan itibaren ben buna yoğunlaştım iyileşmeye o yüzden uzmanların belirttiği gibi inkardı, kabullenmedi gibi süreçlere pek takılmadım.Bunda antitez olmamında bir rolü olabilir yada düpedüz Polyannayım.


Yorumlar