İkinci yeni

Bu gün bir hayalimi daha keşfettim şimdilik sadece adıyla tanıştıracağım "ikinci yeni"..Henüz hastalığımdan pardon hastalık demek yanlış olur çünkü nedense benim en büyük kusurum hasta gibi olmayışım her koşulda.Bu yüzden hastalık yerine ne desem ne desem önceki kanserimde yani tiroid CA'de misafir diyordum ki gerçekten hiç anlamamıştık misafirliği kısa sürmüştü.Şimdikinin adı yine misafir olsun ama sevmediğim dedikoducu komşu misafirliği gibi hemen gitmesini istediğim türden ☺️Bu misafir henüz ayrılmamış olsada ben ikinci hayatımın yeni hayalini kuruyorum..Bunu da şimdiki misafirime bu gün attığım gol ile kutluyorum akyuvarlarım geri gelmiş ve ben bu gün maskeden kurtuldum eski gülüşüme kavuştum bu gün beş,on,on beş birden gülüyorum..Ve bu gün bir şey daha keşfettim bu misafirimin bende farkındalıklar yarattığını..Eskiden de ince şeyler üzerine durup düşünürdüm hep ama bu kez daha farklı bu kez sahip olduğumun şeyler de ne kadar şanslı olduğumu keşfettim.Kendimi sosyal medyanında etkisiyle sahip olamadıklarımdan dolayı hep bir eksik hissediyordum ki bunu kendime yeni itiraf ediyorum..(aşk hala eksik ama onun eksikliğini hissedendeydim ki dolması için şans verim)Şimdi ise durum çok farklı bunda onkoloji tedavimi Cerrahpaşa'da görüyor olmamında etkisi büyük.O kadar çok insan görüyor ve gözlemliyorum ki sonunda her defasında şükür ediyorum.Tedavime başlamadan önce çevremden onkoloji tedavim için özel bir hastaneyi tercih etmem konusunda çok fikir geldi.Hatta ben de bir panikle Fatih hocamdan yardım istedidim bana önerilerde bulundu bunların arasında yıldız doktorlar da vardı.Ben yine de ilk olarak Cerrahpaşa'daki doktorlarla görüşmek istedim,o elektriği alamasaydım diğer seçenekleri değerlendirecektim.Ama öyle bir şey oldu ki devlet hastanesinde her hastaya aynı muameleyi yapan gerçekten iyi doktor olduğu için iyi ilgi gösteren altın gibi doktorlar olduğunu gördüm..Hepsi ilgili ve sevecen doktorlar hepsi harikalar Cerrahpaşa Medikal Onkoloji doktorları ve tatlış hemşireleri iyi ki varlar..Bana ve benim gibi bir çok hastaya sevgiyle şifa dağıtıyorlar..Tatsız misafirime karşı daha çok gol atmam ve onu müthiş bir skorla yenmem için bana umut ve hayal kurma gücü veriyorlar..



Yorumlar