Zehr-i şeker

"Zehr-i şeker" bugün damarlarımdan vücuduma yayılan ilaç için en uygun sözcükler bunlardı..Kemoterapi tedavim bugün başladı.Sağ kolumdan damar yolu açtılar önce temizlemek amaçlı su gibi bir şey verdiler sonra esas ilaç..İlk 4 kür 2 çeşit ilaç kullanacağım son 4 kür teke düşüyor.Bugünse ilk verdikleri ilaç kırmızıydı ilacın damarlarıma girişini kendi içimde büyük bir merasimle izledim..Bu ilaç beni iyileştirecek,bu ilaç beni koruyacak,belki arada sarsacak ama sonu güzel olacak biliyorum..Doktor yan etkilerini sıraladı saç dökülmesi,mide bulantısı,ağrı,halsizlik gibi gibi şeyler ama saçım için peruk yaptırdım bile kendi saçımın tıpkısı..Diğer yan etkiler ise ilacı aldığımdan beri 7 saat geçti şimdilik hafif mide bulantısı ve hafif halsizlik var umuyorum devamındaki gülerde de böyle olacağım..Kolay geçeceğine hastalığın bana kötü davranmayacağına inanıyorum hemde yürekten☺️birde kendime inanıyorum yürekten..


Yorumlar