Yaşasın bazı şeyler

"Her sabah bir çiçeği aklında tut.
Tebessümü gezdir ruhunda.
Dünya kötülere bırakılmaycak kadar güzel." 
Sevgili Kemal Sayar söylemiş bu güzel sözcükleri.Bir dönem,yakın bir dönem şiir tutkum vardı aklımda bir sürü şairin sözcükleri kayıtlı ama son zamanlarda bu kadar etkileyeni hatta ilham vereni olmamıştı.Kendim gibi geldi bu sözcükler,birde şu bitmek tükenmek bilmeyen hayal dünyam gibi.Her sabah çiçek gibi açıyor,yenileniyor,tazeleniyor,güçleniyor..Benim hayal dünyam meslek hastalığı gibi birşey:)
Ama iyiki var iyiki arada gerçekte oluyor bana daha çok daha çok hayal kur ve gerçekleştir diyor..Çünkü o olmasa bazı şeyler gerçekten katlanılmaz olabilirdi gerçi ben yine bir şekilde onu süslerdim ama olsun böyle daha kolay daha sınırsız ve daha gerçek.Yaşasın bazı şeyleri daha katlanabilir yapan şeyler :)



Yorumlar