Aşk ve Umut

"Hiçbir şey umurumda değil diyorum
Aşktan ve umuttan başka
Bir anda üç kadeh ve üç yeni şarkı
Belleğimde tüylü tüylü geyikli gece duruyor.."
Turgut Uyar kendisi en sevdiğim şairdir dönüp dolaşıp hep onun şiirlerinde duruyorum şimdiki gibi..Belleğimdeki geyikli gece hiç bitmiyor ve bendeki umut hiç tükenmiyor tabiiki aşk da..
Bendeki aşk öyle klasik aşklardan değil biraz antitez olur kendisi ama gerçek şu ki ben en çok iyiliğe ve ince şeylerdeki güzelliğe aşığım.İçinde bulunduğum dönemde bu aşkım kat kat artıyor daha doğrusu bunu gösteren kişiler artıyor..Hastalığımın verdiği duygusallık filan değil ben hep buna karşı özel ilgi besleyen bir insandım şimdi gördükçe daha iyi anlıyorum..Bir canlının başka bir canlı için yaptığı küçük güzellikler mutluluk ötesi birşey oluyor bende aşk oluyor..Mesela birinin yardıma ihtiyacın olduğunda ben buradayım demesi bir lütuf ,başka birinin bana saçlarını vermesi yıldızlı lütuf...Evet kemoterapiye daha başlamadım ama saçlarımın döküleceği kesin ve ne kadar güzel olduklarını belki daha önce fark edemediğim insanlar benim için çözüm arıyor.Daha önceki kanserimde bana "Endişesiz yaşa keyfine bak"diyen doktor sevgili Doç.Dr.Adem Karataş (bütün en iyi özellikler kendisinde toplanmıştır,kesin bilgi yayalım) bu sözüyle şimdiki kanserimde de endişeye fırsat vermeden keyfime bakmam gerektiğini hatırlatıyor ve bir cümle insan hayatını değiştiriyor..Şimdiki doktorlarım yüzümdeki gülümseme devam ettikçe herşeyin çok daha kolay olacağına inanıyor ve gülümsemem bir anda üçe katlanıyor..En iyi arkadaşım bana dergi kitap taşıyor gelecek için dusty blue hayaller kuruyor :)Gibi gibi başka bir sürü güzellik,iyilik ve aşk..





Yorumlar