Bence Bütün Doktorlar Süper Kahraman

Merhaba bilen bilir ben  Esin 28 yaşındayım ve 5 gün önce meme ameliyatı oldum meme kanseri teşhisi ile sol memenin ucu dahil sol koltuk altı lenflerim komple temizlendi sağ meme ise içi boşaltıldı ucu kaldı her iki meme geçici silikon takıldı.Geçici silikon takılmasının sebebi hem göreceğim tedavi göz önüne alınarak hemde özellikle sol meme ucu gittiği için deriyi yavaş yavaş esneterek büyütecekler.Bunu sevgili doktorum Doç.Dr.Erdem Güven yapıyor.Esas doktorum ise sevgili Prof.Dr.Fatih Aydoğan ikisininde alanında ne kadar iyi olduğunu sayfalarca yazabilirim ama buna gerek yok.Kısaca bence ikisinde süper kahraman...Ve ben bu konuda şanslı bir hastayım.Bugün ise yeni sol memem ile ilk kez tanıştım.Erdem hoca ile randevum vardı gözümde büyüttüğüm kadar korkunç değilmiş sevdim bile ki bu daha başlangıç daha güzel olacak ikisinde.Şimdi önümde tedavi sürecim var bu hafta patoloji sonucum çıkıyor ona göre gerekli tedavilerim belirlenecek endişe etmeden onu bekliyorum.Çünkü endişesiz herşeyin daha kolay olacağını biliyorum önce Allah'a sonra kendime ve sonra doktorlarıma güveniyorum hepsi süper kahraman :)

Yorumlar