Benim tatlı kanserim

Model grubunun bir şarkısı "benim tatlı kanserim" bense iki yıl önce tanıştım bu kelime ile..Tiroid ameliyatımdan sonra öğrendim ki meğer kansermişim ama tiroid kanseri öyle çok kanser kanser birşey değildi radyoaktif iyot tedavisi kolay ve ağrısız bir tedaviydi sonrası kontroller vs. kolay atlatmıştım.Sonra birgün 2 hafta öncesine dayanan bir gün meme kanseri olduğumu öğrendim..Olayı tiroidde de olduğu gibi yine kendim fark ettim sol mememde farklı birşey vardı doktora gittim ve bir çok tetkik sonrası teşhis kondu kanserdi..Bu kez ilkine göre daha farklıydı ameliyat sonrası baya kanser tedavisi filan göreceğim kemoterapi,radyoterapi gibi ama korkmuyorum rahatım sadece vücudum benden bağımsız şekilde hareket ediyordu ve bana ait bir organımda bana ait olmayan birşeyler vardı.Bir kadın için en özel olan,en kadınsı oranımda hemde...Bunu hissettiğim andan itibaren bana yük gibi gelmeye başlamıştı evet ondan biran önce kurtulmak istiyordum ama bir taraftanda o benimdi sıcacık,hisseden,benimle nefes alandı yeni yapılacak olan meme onun gibi olmayacaktı.Birde doktorla pazarlığını yaptığım meme ucu var tabiiki doktor tüm riskleri sıraladığında alın dedim üstü kalsın.Ama onunda çaresi vardı meme onarımı ameliyatında yerine meme ucu yapılıyordu tabii ruhu yoktu..Ruhu olmayan bir meme...Ben kendimi buna da alıştırdım ve ona ruh katacağıma inanıyorum.Şimdi dudağımda çıkan uçuk yüzünden ertelenen ameliyat günümü bekliyorum.Hazırım ve tedavi sürecimin kolay geçeceğine inanıyorum.Öyle ya inanmak başarmanın yarısıdır :)




Yorumlar